CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Oct 30, 2011

SMS &^$^%

Sedar tak kita selalu buat perkara yang kita akan menyesal kemudian hari.. Perkara yang kita harap kita dapat patah balik masa dan buat dengan betul. Bahaya kan tulis entri waktu hati tengah berduka lara? Takut nanti kita menulis dengan amarah, yang mana sampai satu masa kita akan menyesal menulis perkara-perkara seperti tu. Sama jugak bila balas SMS. Kalau dah rasa hati nie sudah tak tertanggung lagi.. Tulis la apa yang nak, kemudian padam & tulis perkara yang kita sepatutnya tulis dengan fikiran yang rasional. Yang itu baru betul..


( *v*)V

Tira selalu sangat buat macam tu.. Bila rasa marah, karang SMS panjang-panjang sampai 3-4 pages then Tyra akan padam semua dan tulis kembali SMS. Masa tu hati dah sejuk sikit sebab dah lepas semua amarah dalam SMS yang dah padam tadi. Tapi harus hati-hati sebab takut tertekan button "Send"..Hehe. Bahaya tau.

Cuma kadang-kadang terbabas jugak tertulis perkara-perkara yang menyakitkan hati pihak sebelah lagi. Huhu..Itu kes dah naik hantu. Hehe.. Perkara macam tu selalu terjadi bila sedang PMS. Mood swing bagai.. Hehe.. Maaf la yea pada yang pernah jadi mangsa. Rasanya sorang saja mangsa..Orang tu. Maaf la yea? Time-time tu memang over sensitive..

0 KaTa-KaTa: